A Gmail cégeknek, vagy a Google Workspace (G Suite) egy biztonságos vállalati e-mail, amely a közismert Google-eszközökön alapul. A Google Workspace a csapatmunkához szükséges összes irodai alkalmazás gyűjteménye – a fájlszerkesztőktől a szöveges üzenetküldésen át a videokonferencia és a csapatkoordináció eszközéig.
A Google meg akar felelni az ügyfelek igényeinek, és kínálatát folyamatosan új funkciókkal frissíti. Mivel az összes Google Workspace alkalmazás elérhető a böngészőben az interneten keresztül, minden új fejlesztés automatikusan megjelenik a felhasználói fiókokban. Nincs szükség frissítések telepítésére, mint a helyi programok esetében.
Google Workspace csomagok képességei
A Google Workspace-t a modern vállalkozások szem előtt tartásával tervezték. A szolgáltatás mind az egyéni vállalkozásokban, mind a kis induló vállalkozásokban, mind a nagyvállalatokban működik. A felajánlott eszközök lehetővé teszik a hatékony kommunikációt, a munkaszervezést és az együttműködést. A Google Workspace csomag legfőbb előnye a vállalatok számára létrehozott Gmail-fiókok – vagyis a saját domain és a Gmail összekapcsolásának lehetősége, hogy az alkalmazottak szakmai címeket kapjanak.
Kommunikáció
A csomag használata hatékony együttműködést tesz lehetővé vállalatunk minden alkalmazottja között, függetlenül attól, hogy hol vannak. Az alkalmazások lehetővé teszik a világ minden tájáról érkező ügyfelekkel folytatott kommunikációt, csevegést és videocsevegést. Ezenkívül munkatársaink könnyedén meg tudják szervezni a megbeszéléseket a megfelelő időpontokban, és fenntarthatják a vállalat erőforrásait.
A következő eszközök teszik lehetővé a hatékony kommunikációt:
- Gmail – biztonságos vállalati e-mail a saját domainjében, spam és hirdetések nélkül. Különlegessége egy rendkívül hatékony keresőmotor a levelezési és csevegési archívumból.
- Naptár – olyan alkalmazás, amely lehetővé teszi a hatékony időgazdálkodást értekezletek létrehozásával, kollégák és vállalati erőforrások hozzáadásával.
- Google Chat – egy olyan alkalmazás, amely lehetővé teszi a munkatársakkal és az ügyfelekkel történő gyors kommunikációt szöveges üzenetek segítségével (egyéni és csoportos).
- Google Meet – egy olyan alkalmazás, amely lehetővé teszi videokonferenciák létrehozását.
Létrehozás
A Google irodai csomag valós idejű együttműködést tesz lehetővé dokumentumok, prezentációk, táblázatok és egyebek terén. Ezért a fájl számtalan változatának letöltése nélkül is megvalósíthatunk projekteket.
Ebben segítenek olyan alkalmazások, mint:
- Google Docs – online dokumentumok létrehozó alkalmazás
- Google Sheets – online táblázatkezelő alkalmazás
- Google Slides – egy alkalmazás, amely lehetővé teszi online prezentációk készítését
- Google Keep – egy alkalmazás, amely lehetővé teszi jegyzetek készítését
- Google Forms – egy online felmérések létrehozására használt alkalmazás
Hozzáférés
Ennek a funkciónak köszönhetően a Google Workspace felhasználói a fájlokat a felhőben tárolják, a fiókjukba való bejelentkezés után bármilyen mobileszközről kereshetnek és hozzáférhetnek hozzájuk.
A következő eszközök megkönnyítik számukra ezt a funkciót:
- Google Drive – fájltárolási és szinkronizálási szolgáltatás
- Google Cloud Search – keresőmotor, amely lehetővé teszi a vállalati tartalom keresését
Ellenőrzés
A Google eszközeinek használatával biztosak lehetünk abban, hogy minden fájlunk biztonságban van. Az olyan alkalmazások, mint a Vault, lehetővé teszik az adatok archiválását és biztonságát például bírósági eljárások céljából. Az adminisztrációs panel lehetővé teszi fiókok létrehozását, eszközök konfigurálását és az összes szolgáltatás kezelését.